Ce obligatii are angajatorul fata de salariatul ce urmeaza sa isi desfasoare activitatea in strainatate?

In cazul in care persoana selectata in vederea angajarii urmeaza sa isi desfasoare activitatea in strainatate , angajatorul are obligatia de a-i comunica in timp util, inainte de plecare informatii referitoare la:

  • Moneda in care vor fi platite drepturile salariale, precum si modalitatile de plata;
  • Durata perioadei de munca ce urmeaza sa fie prestata in strainatate;
  • Conditiile de clima;
  • Prestatiile in bani si/sau natura aferente desfasurarii activitatii in strainatate;
  • Reglementarile principale din legislatia muncii din acea tara;
  • Conditiile de repatriere a lucratorului, dupa caz;
  • Obiceiurile locului a caror nerespectare i-ar pune in pericol viata, libertatea sau siguranta personala;

Baza legala: Art. 18 Codul Muncii

Articole similare

Comentariul tau aici